seri0uslybecca:

i take my hedgehog grocery shopping and nobody tells me to stop

seri0uslybecca:

i take my hedgehog grocery shopping and nobody tells me to stop

(via high-functioning-hedgehog)

madeupmonkeyshit:

ayo i dont give a fuck

THIS MY SHIT 

(Source: yourdisneyplaylist, via ruinedchildhood)

Whose Line Is It Anyway Sideways Scenes so far

(Source: feyminism, via the-absolute-best-posts)

anothercleverjedimindtrick:

trebled-negrita-princess:

babiegyrle:

losrachetss:

kingmuthaphuckinbasquiat:

thaunderground:

sizvideos:

Video

I’ve never used the word “exasperating” in my vocab ever.

Lmaoooo he said “buy me some earplugs too”

He is too grown lmao 😂😂

Lololol this was hilarious

And he used it CORRECTLY

Damn hahaha

(via what-is-this-i-dont-even)

tigermisu:

There’s this guy that rants everyday about how everyone is sinners at our college and someone made a bingo game to go along with him today

tigermisu:

There’s this guy that rants everyday about how everyone is sinners at our college and someone made a bingo game to go along with him today

(via high-functioning-hedgehog)

ruinedchildhood:

when people touch me without permission

ruinedchildhood:

when people touch me without permission

(via primegifs)

bibirufflebutt:

theseattleinstitute:

gilli-chan:

"So I moved on. I focused on helping other people. I was good. Until you dragged me back into to this freak show and put everyone here at risk. You wanna know my secret, Agent Romanoff? You wanna know how I stay calm?"

And in that moment, I swear the Hulk was less of a giant rage monster, and more of a giant green protector keeping Bruce safe.

hearing him saying those lines for the first time really made me sad.

(Source: markoruffalo, via high-functioning-hedgehog)

ruinedchildhood:

Spongebob is the mother fuckin devil

(via primegifs)

next →